#131 Flork Reviews: Kragrowargkomn & Jori Josiphson - Körkarlen Suite (2024)

  Kragrowargkomn & Jori Josiphson - Körkarlen Suite (2024) by Flork  Ever since its release in 1921, the haunting allure of Victor Sjös...

Najčítanejšie za 7 dní

Monday, July 22, 2024

DSW#14 Kaviar Kavalier - Hairy Hairy (2024) // Tom Kohout // 17-7-2024


PART I. - Entreé


I. Ahoj Tome, kedy a pri akej príležitosti si dostal impulz k tvorbe posledného albumu Kaviar Kavalier - Hairy, Hairy?

Celé to začalo po návratu z termálů na Ischii, kde se mi horkem z termální vody uvolnily ledvinové šutry o kterých jsem neměl ponětí a začaly mi způsobovat nesmírně bolestivé koliky. Ihned jsem pod dojmem toho utrpení složil Koliku. Jinak o chlupatém konceptu jsem se rozhodl po návratu z Asie, kde jsem si uvědomil jak moc jsou chlupy na ženách pro mě důležitý a jaké potěšení mi způsobují. Bylo na čase je oslavit novým KK albem.


II. Ako si v priebehu svojej existencie vnímal kultúru hippies a do akej miery bola kompatibilná s projektami, ktorých si bol súčasťou?

Možná to bylo na chvilku v době ke konci základky kdy jsem poslouchal Beatles. Chodil jsem v důchodkách, dlouhým huberťáku, ve vytahanejch  svetrech po kolena, s koženou loveckou brašnou s velkým koženým hipiesákem na krku, pěšinkou uprostřed a snažil jsem se tvářit co nejvíc dementně a zfetovaně. Pak jsem začal poslouchat metal, na krku mi pribyl i obrácený kříž a někdo na Barče mi řek ať schovám jedno, nebo druhý, že nemůžu nosit oboje, tak jsem hipiesák vyhodil a stal se satanistou :) Moje projekty a kapely neměli s tímhle hnutím nikdy nic společnýho a nikdy mě to nijak nezajímalo. Nedávno jsem ale viděl na Ntflxu seriál Serpent (Had) o vraždách hipíků v Thajsku a na legendární hippie trail a začalo mě to spolu se stylem, sedmdesátkovou estetikou a třeba i tím příběhem Ch.Sobhraie, nebo Manson family znovu fascinovat.

 


 

III. Ktorý moment z tvorby posledného albumu Ti utkvel v pamäti?

Asi ty nejbolestivější, kdy jsem dost trpěl a kdy mi hrozily operace a já je ihned zhudebnil. Čili Kolika, nebo Po stovkách zánětů.

============================================================================

PART II. - Die Schmutzige Wiedergabeliste


Kaviar Kavalier - Hairy Hairy (2024)

1. Hairy Hairy
2. Koh Chang
3. Grüner Veltliner
4. Po stovkách zánětú
5. Hévíz
6. Chlupatá
7. Karavänseráj
8. Hey, hey mister
9. Pneumonium
10. Pantagruel
11. Kolika


1. Ak by Miloš Forman režíroval film Hairy Hairy, kto by stvárnil hlavné postavy a za čo by dostal oskara?

Vůbec nevím. Nějací chlupáči, třeba Abrhám s Talpovou. Musel by se udělat  konkurz na největší chlupatice. Oskara za scénář k celému tomu krásnému ději, atmosféru a hlavně za hudbu.


2. Ako ďaleko od pravdy je momentálne Thajská polícia s vyšetrovaním podpaľačstva chyže neďaleko White Sand Beach?

Vyšetřování už skončilo. Je to případ z předloňska. Policie obvinila a poslala do vazby několik barmánců, co kousek odtud makali načerno na stavbě. Pak se do toho ale vložil šéf stavby a nechal nařídit prostudovat záznam z kamer na pláži, kde byla zachycena má žena Marie, která holku napadla na pláži, přerazila jí nadvakrát čelist a podpálila chajdu, kde holka, kterou jsem si na pár dní na Koh Changu koupil žila. Ve spojení s imigračním Marii odhalili a vyšetřování se přesunulo do Prahy. Nakonec se to vše podařilo penězma urovnat a dokonce i Kik odvolala trestní oznámení. Za vším stojí jen hloupá a nesmyslá žárlivost.


3. Mohol by si prosímťa odporučiť hanblivejším čitateľom nejaký overený tip na zoznamku v kúpeľoch?

Párkrát jsem se o něco pokusil a byl jsem starými dámami nahlášen a poté plavčíky upozorněn, že příště budu z termálů  vyhozen. Bylo to v Györu v termálech, kde byla taková temná jeskyně a já myslel že do ní dámy vplouvají kvůli sexu. Už na to radši kašlu a zaměřuju se na lázně, kde jsou hydromasážní trysky, které mě i mojí ženu dovedou dostatečně ukojit.



 

4. Pri liečbe chronickej fimózy odporúčaš homeopatickú alebo tradičnú liečbu, prípadne návštevu rabína?

Záleží v jaké je fázi. Mně pomáhá mastička Pinďa, co se koupí v lékárně.


5. V čom zásadnom sa líšia maďarské kúpele a pobyt v nich od tých našich na Slovensku prípadne v Čechách?

V Čechách je prd a na Slovensku znám jen Velký Meder a díru v poli v Chorvatském Grobu. Maďarské termály mají své kouzlo a zvláštní temnou atmosféru. Návštěva jezera Hévíz je v sychravém počasí, kdy se při mírném deštíku z vody kouří něco naprosto magického. Výjev staříků zavěšených v nafukovacích duších, nebo s plavacími křidélky připomíná vyloženě scénu  z onoho světa. Vše to ještě umocňují plavčíci-lapiduši na loďkách, křižující v intervalech jezero, coby charóni, převážející blaženě se tvářící, nafouklé, přestárlé pacienty na druhý břeh. Jinak tam všude voní síra, paprikáš, pálinka, drštkový perkelt a uzené sýry. Miluju to tam. Miluju staré pánské turecké lázně v Budapešti, kde se chodí jen v tenkých rouškách a pohled na polonahé, statné římany louhující se v horké vodě v hypnotickém polospánku, kde na ně dopadají paprsky slunce skrz barevně prosklené otvory v osmanské kopuli je také výjev jakoby z jiného světa.



 

6. Čo podporuje rast pubického ochlpenia?

Silové tréninky, hormony, opalování a medikamenty na léčbu epilepsie.


7. Čím Ťa zaujal román Ostrov Biancy Bellovej a máš ďaľšie zaujímavé knižné tipy na leto?

Je to snová kniha s magickým příběhem a úžasnou, pohádkovou atmosférou, která mě vtáhla do orientálního světa, plného dálek, vůní, korábů... Mám rád Biančin spisovatelský jazyk a její obraty, které jsem použil do skladby Sejdem se v Karavanseráji. Jinak další magickou, pohádkovou knihou, kterou jsem teď nedávno dočetl je Příběh Slonovy lásky, což je epos napsaný podle staré thajské báje. Jinak krásná prázdninovka je i kniha od Alexandra Grina Cesta nikam.


8. Na aké netradičné flirtovné oslovenia si počas svojich ciest narazil?

Letos na ostrově Koh Samui. Hey, hey Mister, I’ll sell you my sister.


9. Ktorá časť tela je posvätnejšia - perineum alebo svatý teřich?

Přetěžká otázka. Jsou to dva nejposvátnější body. Nechci jeden z nich preferovat, abych neurazil ten druhý. Je ideální nechat si orálně uctívat perineum, když je dobře naplněn teřich.


10. Ak by si si mohol vybrať do akého umeleckého slohu sa narodiť, ktorý by to bol a prečo - gotika, renesancia alebo realizmus?


Baroko.


11. Čo je povinná súčasť tvojho cestovného "medical kit-u"?

Kamagra, mastička Imacort a špunty do uší.

============================================================================

PART III. - Dessert


IV. Aké máš plány s projektom Kaviar Kavalier v blízkej budúcnosti?

Udělat několik klipů, nasypat nové album na digitální platformy a pak uspat, abych ho mohl zas po čase probudit dalším vyjímečným albem.



 

V. Čo môžu fans čakať od ďaľšieho pokračovania projektu Necrocock, budeš sa naďalej venovať gurmánskym témam a psychickým poruchám?

Na takové úvahy je ještě brzy. Přemýšlím o nějaké další detektivce, třeba z nemocničního prostředí, ale nevím. Je brzy.


VI. Ďakujem za odpovede a prosím o slovo na záver.

Navštěvujte www.necrocockworld.com, kupujte si nové album, zabalené v luxusním sedmdesátkovém digipacku s texty a chlupatými fotkami, noste Hairy Hairy trika, která mám v Necroshopu v pánském i holčičím střihu ve dvou designech a propagujte kde se dá zarostlé klíny a návrat chlupů do ženských rozkroků. Přeju všem svým fans hezké prázdniny a mnoho chlupatých dobrodružství.

============================================================================ 

Linky:

www.necrocockworld.com

https://www.facebook.com/profile.php?id=100052890326968

https://necrocock.bandcamp.com/

https://soundcloud.com/tom-necrocock 

https://www.youtube.com/@Necrocock

 

Kaviar Kavalier na Jablkách ďaleko od stromu:

 
Júl 2024 Recenzia Kaviar Kavalier - Hairy Hairy (2024)



No comments:

Post a Comment