#121 Lord Belial Reviews: Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024)

  Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024) by Lord Belial     „Sluníčko už dávno vstalo, mně však stále nedá spát, Všechno to, co už se stalo...

Najčítanejšie za 7 dní

Monday, February 6, 2023

DSW#008 Therapist - Svet/lo slepých (2022) // Patrik // 25-1-2023.


I. Aký je príbeh vašej poslednej nahrávky, ako dlho vznikala, čo boli hlavné úskalia a radosti tvorivého procesu ?

Vznikalo to zhruba asi dva roky povačšinou som pracoval na tom sám alebo mi aj chalani dali nejakú inšpiráciu alebo nápad čo je vždy fajn keď je do procesu ponorených viac ľudí. 

Keď sa s odstupom času pozriem na to ako to celé vznikalo mám z toho zmiešané pocity lebo teraz by som veľa veci urobil inak. Všetko mi to do seba zapadlo keď album vyšiel vonku a už tak nejak som vedel, že akým smerom sa má Therapist uberať. Každopádne som vďačný za túto skúsenosť a aj za každého kto to vie oceniť.


II. V čom sú iné skladby na "Svet/lo Slepých" v porovnaní s predchádzajúcou tvorbou ?

Viac sa definovalo to čo som chcel hudbou povedať, každopádne tie úplne začiatky sú tiež pre mňa nostalgické (4 roky dozadu haha). Tieto veci sú viac melodické, viac svižnejšie a čo sa týka dynamiky tak tam je tiež veľký progress. Hudba ma už malého decka neprestala baviť a som rád, že viem robiť v nej pokroky.


III. Čo plánuje kapela v blízkej budúcnosti ?

Momentálne sme sa presunuli do Prahy a ideme si tu oťukať nejaké študka a pracujeme na nových veciach ktoré budú asi náš peak..

============================================================================

𝕯𝖎𝖊 𝕾𝖈𝖍𝖒𝖚𝖙𝖟𝖎𝖌𝖊 𝖂𝖎𝖊𝖉𝖊𝖗𝖌𝖆𝖇𝖊𝖑𝖎𝖘𝖙𝖊: Therapist  - Svet/lo Slepých (2022)



 

1. ..krídla sme spálili na zemi aby sme sa nedostali do raja (feat. SLØN) 15:31
2. Studne 02:14
3. Jasnovidec 09:36
4. Atrament Prekliatia 12:10
5. dissociate 01:00
6. Smrteľný Hriech 09:25

============================================================================

   

1. Čo pre teba predstavuje pomyselný raj, do ktorého sa nechceš dostať ?

Je to veľmi osobná skúsenosť z minulosti ktorú tu nechcem vyťahovať, môžem na to len metaforicky odpovedať a to je to že by som nechcel žiť večne :)


2. Aká hlboká je studňa tvojho hnevu ?

Tak hlboká že nespadneš na jej dno..


3. Dá sa v dnešnom svete žiť život bez pocitu viny ?

Hej, obvykle sú to ľudia bez sebareflexie..


4. Kto píše Atramentom prekliatia ?

Tí čo su pri moci..



 

5. Čoho by si sa zbavil najradšej ?

Asi ničoho všetko čo sa mi deje je nevyhnutne..


6. Dá sa odpustiť aj smrteľný hriech ?

Za peniaze hej

============================================================================

IV. Slovo na záver.

Nebuďte kokoti a šírte lásku










No comments:

Post a Comment