#239 Junkfish / Alternative / Šimon a Šimon / 19-4-2024

  1 Kto si, čo robíš, čo ťa najviac zaujíma práve v týchto dňoch ? Šimon (gitara): Som Šimon, som stredoškolák, baví ma všetko okolo hudby ...

Najčítanejšie za 7 dní

Monday, February 5, 2024

RK#37 Čítanie po rannej káve so Vomit Injection / Sludge / 12-Dec-2023



1. Na kompiláciu Jablká & Doom Vol.4 ste prispeli skladbou Feed Yourself, kedy a v akom stave sa nachádzala kapela pri jej skladaní?

Demo no.2 sme nahrali nejak v roku 2017 ako kukám na BC (samozrejme že by som to z hlavy nevedel) a myslím že nás to vtedy dosť bavilo. Skúšky boli zábava, tak sme skladali čo najviac materiálu aby sme niekde zahrali naživo.


2. Ako dlho trvala kapela Vomit Injection, ako vznikla a čo sa jej podarilo dosiahnuť?

Nejakú dlhú trvácnosť sme nemali. Boli to možno nejaké 2 roky cca. S kamošom Mikym a bráchom Robom sme mali vtedy skúšobnu, a podobný hudobný vkus (ktorý pretrváva aj dodnes). Chceli sme hrať niečo tvrdé, a tak sme sa rozhodli že budeme hrať pomaly, podobne ako tie klasiky Dystopia/Grief/Eyehategod/13/Noothgrush a pod. To je tak cca 7 rokov dozadu.


 

3. Kompilačka vyšla zatial digitálne (na kazete koncom novembra), mal si čas si ju vypočuť - ak áno aký z nej máš dojem?

Na nete som ju počúval iba tak zbežne, poriadne si ju vypočujem na kazete. Sú tam zaujímavé veci. To čo poznám tak na parádu, ostatok ešte doštudujem.


 

4. Kam sa dnes posunula domáca UG doom/sludge scéna, je badať nejaký progres alebo skôr stagnácia?  

Ja ti neviem, nemožem povedat že to sledujem úplne na 100%. Niečo sa ku mne dostane, ale nejak si nevyhladávam konkrétne tieto naše domáce pomalé bubáčiny. No a myslím že, nestagnuje ani extra tu nevychádza nový Candlemass. Ale tak vždy sa nájde nejaká dobrá nová kapela.


5. Čo by pomohlo domácej scéne, aby boli ľudia viac motivovaní hrať extrémnu hudbu?

Lacnejšie zosíky.


6. Keby si sa mohol narodiť v minulosti, v ktorej dobe a kým by si chcel byť?

No ja som rád sebou, ale  taká tvár je asi Lemmy nejak v 70-80tych.


7. Čo ťa naposledy nasralo?

Robota


8. Posledný videoklip, album alebo song, ktorý si si točil nonstop dokola?

Muzika - Don cherry - Om Shanti Om, Asphodelus - Stygian Dreams, Exit Order - Seed of Hysteria, Excarnated Entity - Mass Grave Horizon


9. Filmová tvorba - naj horror, komédia a niečo pri čom si poplačem?

Komédiu dobrú by som dal asi nejakého Fantozziho (na tom sa zasmejem vždy), horror netuším lebo moja priatelka sa bojí pozerat strašidelné veci, tak musím sám ale Coherence bol dobrý mindfuck aj celkom strašidelné ... a Casshern Sins má pekný príbeh... Film - s priatelkou sme si nejak začali od režiséra Taika Waititi kukat nejaké staršie a dobrý bol Hunt for the Wilderpeople

10. Krátke (alebo aj dlhé) komentáre k nasl. hudobnej produkcii (linky dole):



Brat má klip pekný ale muzika nič moc. Asi tam viac nevidím.Také ako Escuela Grind, neviem čo tam je zaujímavé.




Old Tomb hrajú fajn dobrý zvuk a tak. Ale nejak ma nebaví tento electric doom už v poslednej dobe. Ale klip super.




Indian mi príde skrížený Swans a Neurosis, ale možno som úplne mimo.




Eyehategod - klasika samozrejmosť.




Chlad ma zaujal asi najviac zatial, a tých som nikde nepostrehol.




Crowbar celkom fajn, ale iba ako taký doplnok - tento rok som ho prešvihol lebo som išiel radšej na pivo.




Legend sa mi páči ale nepoznám.




Rato Triste sú kamoši, a áno mám rád Corrupted.




Nashville pussy je fajn rokenrol, ale poznám aj lepší a nemusia sa tak nadrapovať.



Cough poznám už dlhú dobu a nikdy som si ich nevypočul, a koli tomuto rozhovoru s tým ani nezačnem.


11. Vyraďovačka - koho/čo si vyberáš ako spoločnosť/médium na pustý ostrov a prečo ?

Beatles alebo Rolling Stones?

Beatles

Ramones alebo Deak Kennedys?

Dead Kennedys

Corgoň alebo Urpiner?

Urpiner

Kreator alebo Slayer?

Slayer

Rickenbacker alebo Fender?

Fender

Orange alebo Marshall?

Marshall

Udusenie zvratkami alebo autoerotická asfyxia?    

Udusenie



 

12. Umelecké vyjadrenie ako únik z reality alebo naopak aktívna súčasť a odraz diania v spoločnosti?

To sa naozaj líši od každej jednej kapely alebo telesa hudobo/nehudobného ... jedno s druhým, a niekedy aj nič.


13. Majú sa hudobné žánre a subkultúry miešať alebo je lepšia "žánrová čistota"?

Tak ako mám rád bastardov, tak aj čistokrvné veci. Hehe sorry za tie nejednoznačné odpovede, ale inak sa nedá.


14. V akom momente je už lepšie hudobné remeslo zavesiť na klinec a prenechať miesto mladším?

To ti úplne nepoviem, ale niekedy je dobre to prenechat aj starším.









No comments:

Post a Comment