#239 Junkfish / Alternative / Šimon a Šimon / 19-4-2024

  1 Kto si, čo robíš, čo ťa najviac zaujíma práve v týchto dňoch ? Šimon (gitara): Som Šimon, som stredoškolák, baví ma všetko okolo hudby ...

Najčítanejšie za 7 dní

Monday, February 26, 2024

DSW#013 Čas karhať (2024) (2024) // Hniloba, Trebor II, Doctor Conqueror, Warmarek, Lord Sekerus // 25-2-2024

 

 

Blog Photos by Jörg Kandziora, 16/2/2024 Reset, Berlin


I. Ako, kde a prečo vzikol Čas karhať?

Hniloba: Ako? S poriadnou opicou. Kde? V skúšobni v Colle. Prečo? Bolo už veľa skladieb, tak že pome to nahrať.

Trebor II: Som celkovo znechutený z ľudskej rasy a z toho do akej prdele smeruje svet. Tým, že niečo tvorím, (v tomto prípade muziku) mi dopomáha sa odreagovať a moju frustráciu niekde zregulovať. “Všechno je špatně, zpátky na stormy”. Moja odpoveď by mohla byť asi aj bez plaču a pičovania, ale nebudem si odopierať asi nič, keď dovolíš.

Doctor Conqueror: Čas karhať sa črtal ešte pred tým, ako som ja vznikol. Z môjho pohľadu môže byť kľudne aj jadro vesmíru. Čo dáva zmysel pre najlepší album na svete.

Warmarek: Čas Karhať vznikol veľmi simultánne. Formovanie kapely vznikalo až trochu bláznivo na triezvy pohľad. Ale ten ma obišiel a zrazu som sa ocitol s aktuálnou zostavou na nahrávaní.

Lord Sekerus: Je to veta z textu k skladbe “Pranier” zo splitu s Pakosteň. No a nakoniec sa tak volá aj album, aj prvý song z neho.



 

II. Ako ďaleko sa od nášho posledného rozhovoru (máj 2022) dostal smrad košického black metal punku (telom aj duchom)?

Trebor II: Z prehnilej diery až do Sparku bratu!

Doctor Conqueror: Telom pribral (o dvoch členov) a duchom ešte viac pochabol (o dvoch členov).

Lord Sekerus: Vytiahol hlavu z prdele. Na chmele už nie len v okolí, ale aj mimo domova.

Warmarek: Ten si úprimne nepamätám haha. Duchom sme sa niektorí posunuli ešte ďalej do kanálu. Telom sme silný tým. Conquerorove nezastaviteľné ruky a Hnilobný pevný stôl tvoria kvalitnejší základ.


III. Čo chystá kapela Otras v roku 2024?

Trebor II: Rád by som preháňal, ale neviem ti teraz povedať… Najbližšie sa skús opýtať čo sa podarilo.

Doctor Conqueror: No, karhať.

Lord Sekerus: Pekelný drill, lebo sa tu u nás nič iné ani robiť nedá.

Hniloba: Navrhoval som aby sme začali hrať na svadbách, ale že nie.

Warmarek: Skladieb už máme dostatok. Je čas Karhať.

============================================================================

𝕯𝖎𝖊 𝕾𝖈𝖍𝖒𝖚𝖙𝖟𝖎𝖌𝖊 𝖂𝖎𝖊𝖉𝖊𝖗𝖌𝖆𝖇𝖊𝖑𝖎𝖘𝖙𝖊: Otras - Čas karhať (2024)

1. Intro 00:54   
2. Čas karhať 04:34   
3. Krysí tanec 03:54
4. Žumpa 03:44
5. Ikony 04:26
6. Zdechni 02:43
7. Vraní vývar 04:03

============================================================================

1. Ako vyzerá predohra ku karhaniu?

Hniloba: Čakáme kým si Warmarek nastaví zvuk.

Trebor II: Pre posilnenie, kúpeľ v slzách partrónky, ktorá sa do dnes márne snaží vytiahnuť toto mesto z biedy.

Doctor Conqueror: Pitie z čaše zabudnutia, príprava výzbroje, ladenie zbraní, kontrola poľa boja a potom väčšinou zvukovka.

Sekerus: Nudím sa, preklínam deathcore a čakám, kým sa to začne a potom skončí.

Warmarek: Neviem vždy som to premeškal sraním.



 

2. Koho a ako treba dôrazne pokarhať?

Hniloba: Warmareka, lebo barz dlho nastavuje zvuk.

Trebor II: Vás aj nás.

Doctor Conqueror: Každého, kto bezzmyselne stojí  v priestore a čase s jediným úmyslom zavadzať. (všetkých)

Lord Sekerus: Imagine Dragons. Ľubovoľne.

Warmarek: V tom je ta pointa. Každý poznáme niekoho, kto to nevyhnutne potrebuje.


3. Kto najlepšie zahrá krysám do tanca?

Hniloba: Krysař zo Shreka.

Doctor Conqueror: Jedine hudba z rovnakého kanála, ktorý považujú za svoj domov. Nič cudzie nie sú schopné uznávať.

Lord Sekerus: Sami si svoje šlágre hrať budú, v kruhu nekonečnom a naveky.

Warmarek: Ten kto im zapáli východ.



 

4. Je žumpa poloplná alebo poloprázdna?

Trebor II: Kypí.

Hniloba: Po poslednom túrku je až preplnená a vyteká.

Doctor Conqueror: Už dávno od členkov zateká do topánok všetkým navôkol.

Warmarek: Ja si myslím, že sa tam ešte niečo zmestí.


5. Kto sú vaše ikony?

Trebor II: Mravokárci, čo si myslia, že určujú správny smer a myslia si že, sú bez chyby. Pri tom mám pocit, že väčšina už dávno zabudli aké podstatné hodnoty sa na začiatku určili.

Hniloba: Metalika samozrejme.

Doctor Conqueror: Jediná ktorá mi vplýva na život je v zrkadle.  A aj tú nenávidím.

Lord Sekerus: Lionel Messi. A popol z ikon.

Warmarek: Nickelback.


6. Ste obzvlášť dobroprajní ľudia?

Trebor II: Myslím si, že obzvlášť áno.

Doctor Conqueror: Príjemnejšiu skupinku ani nenájdeš.

Hniloba: Kto jak si zaslúži.

Lord Sekerus: Sme asi fajn.

Warmarek: Záleží. Ale naše stelesnenia mi nepripimínajú zrovna Matku Terezu.



 

7. Kde dostanem najlepší vraní vývar?

Trebor II: Jednoznačne u Fredyho v kantýne.

Doctor Conqueror: Kedysi úplne topka z kuchyne v colle, ale tá už asi tak 7 rokov nefunguje.

Hniloba: Mariánka v Pragu.

Lord Sekerus: Warmarek nechal porciu na pumpe v Poprade.

Warmarek: Recept je už zabudnutý.

===========================================================================

Otras na Jablkách ďaleko od stromu:

Interview#163 (May-22)

Review#51 (Nov-22)

No comments:

Post a Comment