#239 Junkfish / Alternative / Šimon a Šimon / 19-4-2024

  1 Kto si, čo robíš, čo ťa najviac zaujíma práve v týchto dňoch ? Šimon (gitara): Som Šimon, som stredoškolák, baví ma všetko okolo hudby ...

Najčítanejšie za 7 dní

Friday, July 24, 2020

#13 Ahoj. Crust punk z Trnavy. Odpovedá Alica (spev).



Kto si, čo robíš, čo ťa najviac zaujíma práve v týchto dňoch ?

Som alica a momentálne iba predávam zmrzlinu a som unavená, a jem. Zaujíma ma len kedy už bude koniec dňa a budem sa môcť konečne najesť a trochu si oddýchnuť, prečítať si trochu z knihy a umrieť.


Vymenuj kapely a projekty, v ktorých si pôsobila.

Zatiaľ nič iné len naveky Ahoj


Popíš svoju súčasnú výbavu (nástroj, aparatúru, efekty) a čím je pre teba zaujímavá ? (Čo by si raz chcela vlastniť/na čom by si chcela v ideálnom prípade hrať ?)

No ja mám len mikrofón a ten ani neni moc môj, ale dôležitý je pre mňa asi môj ružový kábel do toho mikrofónu. sa mi páči, že je farebný. Inak sa v týchto veciach moc nevyznám a ani si na ničom dáko extra nepotrpím. Chcela som kedysi ružový aj mikrofón ale už asi nechcem.


Čo je pre teba tá najpozoruhodnejšia vec, ktorú si doteraz dosiahla vo svojej hudobnej kariére ?

Môj najväčší zážitok bol asi keď sa so mnou v Spišskej na koncerte chceli odfotiť pankáči s čírami. To som sa cítila ako rockstar a hlavne som si dovtedy myslela, že takí pankáči už neexistujú. Čiže veľmi pozoruhodné.


Čím boli podľa teba špecifické dekády 1990s, 2000’s a 2010’s z pohľadu tvojho hudobného vývoja, vývoja tvojej kapely a zároveň aj vývoja žánru na domácej scéne ?


Na takéto niečo asi neviem odpovedať. Hudbu vnímam iba tak po svojom, nie úplne do hĺbky a nie úplne tak, že by som sa k nej mala vyjadrovať.



Ktorý album/song z tvojej/vašej tvorby máš najradšej a prečo ?

Nemám uplne asi obľúbené nič, mám rada všetky naše pesničky. Ale teraz máme takú novú, kde je dosť buranský a primitívny text takže to sa črtá na takú najobľúbenejšiu.


Ktorý text tvojej kapely(iel) je pre teba najosobnejší (+úryvok).

Ťažko povedať. Vo všetkých je niečo, čo sa ma tak nejakým spôsobom celkom dotýka aj keď sú to veľmi jednoduché texty. Ale najviac asi úryvok z pesničky kuffä: “môžte sa pojebať”. Lebo môžu sa. Všetci.


Vinyl alebo CD ? Prečo ?

Asi cd. Ale asi len preto lebo ich zbieram dlhšie ako platne hihi.


Ako vnímaš domácu scénu - ktoré kapely rešpektuješ alebo máš rád? Sú aj iné žánre/kapely ku ktorým máš pozitívny vzťah ? Naopak, je niečo/niekto kto ťa na domácej scéne serie ? Prečo ?

berlin manson, eduv syn, kvlt crew, vole, kruhy, nabosoposkle, ptakz, násilník..neviem veľa je toho. Ale mám veľmi rada rap mojich kamošov, lebo je true a je najlepší aký vznikol kedy.  Chcela by som aby si viac žien robilo kapely lebo stále je to trochu mačo a to ma serie.


Ktorý zvuk (štúdio, album/kapela), artwork (album cover) a videoklip na domácej scéne ťa v poslednom čase pozitívne prekvapil ?

Košická 37 crew


Zaujímavá príhoda zo života kapely, o ktorú sa môžeš podeliť ?

My sme dosť nuďasi, nič také zaujímavé sa nám úplne nedeje. Ale super je už len to, že sme spolu. To mám najradšej a to je pre mňa najlepšia príhoda.


Hudobný album, kniha, film, seriál, počítačová hra, tetovacie štúdio a remeselné pivo ktoré odporúčaš a prečo.

Vole- Dej Bůh Pěstí, lebo keď to počúvam tak mi idú z očí plamene, kniha Patti Smith- M Train, alebo aj všetky jej knihy, lebo Patti Smith je láska môjho života, nedávno som videla film Green book to bolo velmi super, seriál úplne každý o priateľstve, iné nepozerám hihi, tetovacie štúdio neviem asi, mňa tetujú len kamoši a ja, na pivo si naozaj nepotrpím, ale teraz nedávno som si v Brne dala dáku ipu a bolo to neuveriteľne dobré mňam vau. Jaj a počítačové hry uplne nepoznám takže neviem.


Aké hudobné/tvorivé plány máš pre nasledujúcu dekádu ?

Možno by sme mohli vydať dáky nový album, ale mám celkom problém s písaním textov takže uvidíme. Ale už sa teším na každý koncert čo bude.


Ktorá domáca/zahraničná akcia je pre teba najlepšia a prečo ?

No to je celkom aj ťažké vybrať lebo napr. v čechách je väčšinou každá akcia, na ktorej som bola aspon raz, moja obľúbená. Ale teda domáca určite Ffud fest v Seredi.



Je niekto na domácej scéne (aktívny alebo neaktívny hudobník) s kým by si si rada prečítala rozhovor na Jablkách ďaleko od stromu ?

s Adamom Draguňom


Motto/obľúbený citát pripadne odkaz na záver.

Nemám nič takéto asi čo by som múdre povedala.

==================================

Linky:

Kredity:
Fotky: Daniel Goliaš (Facebook)

No comments:

Post a Comment