#121 Lord Belial Reviews: Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024)

  Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024) by Lord Belial     „Sluníčko už dávno vstalo, mně však stále nedá spát, Všechno to, co už se stalo...

Najčítanejšie za 7 dní

Wednesday, October 20, 2021

RK#11 Čítanie po rannej káve s Rišom a Peťom (Cameleon).

Povedz mi niečo o vašej poslednej nahrávke - kto na nej spolupracoval, ako vznikala, ktorý song máš najradšej a prečo?

R: Posledna nahravka je 8 songov co cakaju na mojom disku az sa dokopem tomu dat volaky vizual, spisat texty a hodit na bandcamp. Spolupracovali sme iba ja s Petom, kedze DIY su pekne tri pismena. Vzniklo to na skusobni v priebehu par skusok, tam sa to aj nahralo, len mix a master som si doniesol ako robotu na doma. Najradsej mam treti, lebo sa moc nenadrem a aj tak ma enerdzi (aspon pre mna). Posledna nahravka co je zverejnena a hadam do v dohladnej dobe aj bude na nosici, vznikala rovnako, ale spolupracovali sme na nej mimo nas dvoch este s Tadeasom S.D., s ktorym sme este ako stredoskolaci vlastne Cameleon zalozili pod inym menom, ale nikdy nic nenahrali ani nekoncertovali. On nam na tento vyplod podaroval dva svoje texty. Z tade mam rad prvu pesnicku, bo je kratka.

P: Posledná nahrávka (Rotocrusher) vznikala vcelku postupne. Ešte predtým som pracoval v Nórsku na zeleninovej farme a práve tam som natrafil na rotocrusher. Je to vlastne stroj na drtenie kameňa, asfaltu, betónu... Naozaj majestátna hrdzavá mašina, pochovaná vo vlastnej suti. Killdozer jak sviňa. 6 mesiacov mimo rodiska sa pretavilo do časti textov a riffov obohraných na rozbitej španielke. Potom už stretnutia v rovnakom časopriestore vyplynuli v EP Rotocruscher




Ktorá správa zo sveta kultúry a umenia ťa naposledy potešila?

R: Ze Reno Raines funguje dalej

P: Mám radosť ak mi niekto povie: „toto si vypočuj, pozri, hento stojí za to... a nemusí to byť vyslovene novinka” Hudobne som si takto naposledy zamiloval DusterStratosphere (1998).


Čo ťa naposledy vytočilo?

R: Nic velkolepe mi v pamati nevyplavalo. Konstantne ma seru ludia co „strazia“ rozne tradicie a hodnoty. Ale aj bars aky clovek ma vie srat.

P: Konkrétne neviem, ale dal som si zásadu že tri krát do dňa sa nasrať je zdravé. Tonizuje to svalové napätie atď... a každý potrebuje takúto pozitívnu emóciu ako hnev.  Problém, je ak to niekto s hnevom preháňa a ešte horšie ak to v sebe dusí. Časom mu môže udrbať dekel.



 

Keby si sa mohol narodiť v minulosti, v ktorej dobe a kým by si chcel byť?

R: No ja som sa dokonca v minulosti aj narodil, a zatial mi doba relativne vyhovuje. Chcel by som byt skinhed, ale nemam traky, ani kosulu.  

P: Ja som rád, že som tam kde som...


Na ktoré akcie sa v najbližšej dobe chystáte ako kapela a kam sa chystáš ty osobne?

R: No mame dohodnuty koncert v Prahe, tak tam asi pojdeme zanotit. Osobne idem teraz este do Brna, lebo hram aj v dalsich kapelach.

P: Nemám osobitne vyhradený kalendár na akcie, ale keď mi to dovolí čas rád zájdem na koncert. Hlavne stretnúť kamošov a známych. Naposledy som bol pozrieť Nazi Tampons a Lidské Zdroje. Ako skupina by sme mali hrať v Praze, koncom októbra, kam sa naozaj teším.


Najsmutnejšia, najstrašnejšia a najzábavnejšia scéna vo filme, ktorú si vieš vybaviť.

R: Najsmutnejsia: dokumentarny film „lesny duch bukovec“- ked musel rozrucat klobasu kolo ohna, aby ziskal cas a unikol smrti; Najstrasnejsia: dokumentarny film „lesny duch bukovec“- najvernejsie pazvuky demona ake boli vyprodukovane; Najzabavnejsia: dokumentarny film „lesny duch bukovec“ – som nedavno videl po dlhsom case

P: Nedávno som videl čiernu komédiu, čo mi utkvela v pamäti. Kurz negatívneho myslenia... scény vo filme sa prelínali do fajných absurdít.


Čo hovoríš na tieto songy:

R:No pocuval som ich postupne tako:




vydrzal som 2 minuty ocuvat





vydrzal som 25 sekund ocuvat




Iba som to preklikal bo bars dlhe na mna a nic ma neoslovilo. Ale zvuk si/im asi urobili fajn




som preklikal bo sak 9 minut, a blastbit nikde, ani blekove „tu ta tu ta“ som nenasiel, ale zato som objavil hevymetalove solo a romanticku akusticku pasaz. 





Vyborny hardkor. Pustil som si rovno 2x a potom cele demo, a nebolo to prvy krat




Dobry stoner. Super album. Skoda ze uz nehraju, ale kazdopadne cely song som vypocul, aj hlavou som kyval.

P: Ja to zhrniem tak, že Incriminate aj Nikander šupa!!!


Majú sa hudobné žánre a subkultúry miešať alebo je lepšia "žánrová čistota" ?

R: Tak ja oblubujem mixy zanrov. Ale je to potom otazkou vkusu. Nieco je pre mna nepocuvatelna blbost, a ine mi lahodi. Zanrova cistota je myslim tiez fajn, najma ked sa hra disbit, ale pri niektorych kapelach mi vadi ze ich songy poznam este pred prvym vypocutim. Zalezi asi od toho aku atmosferu/energy do toho daju. Asi tiez zalezi co clovek pocuva a aky ma vkus. Oboje je super, hlavne ze sa hra.  

P: Jednoznačne miešanie. Vždy sa to nejak onálepkuje, ale neznamená to absolútne nič. Miešanie vzbudzuje vo mne údiv a bez neho by to nešlo.


V akom veku majú odchádzať rockeri do dôchodku ? :)

R: Cakat s tym do 15tich je uz asi dost hanba. Najlepsie sa takejto zivotnej etape uplne vyhnut.

P: Keď neudrží gitarista trsátko...?


Koho ďaľšieho na scéne mám otravovať ?

Napis volaco aj ty.  

No comments:

Post a Comment