#119 Tom/EZR Contemplates: Righeira – Vamos a la playa (SP, 1983)

  Righeira – Vamos a la playa (Single, 1983) by Tom/EZR “Vamos a la playa La bomba estalló Las radiaciones tostan Y matizan de azul” Pred It...

Najčítanejšie za 7 dní

Thursday, February 3, 2022

RK#18 Čítanie po rannej káve s Vvytchfynderom (Cresset).


 

Povedz mi niečo o vašej poslednej nahrávke - kto na nej spolupracoval, ako vznikala, ktorý song máš najradšej a prečo?

Na nasej poslednej nahravke Obscurantism spolupracoval Svarthen z Aeon Winds, ktory sa postaral o nahravanie, mix, master a klavesove party. Dalej to bol Patrik Kovar z LATE ktory nahral dodatocne leadove gitary a neposlednom rade Ljubnaig, graficka ktora sa postarala o cover art a lay out. Vznikala organickou formou skladania, rozkladu a opatovneho skladania v priebehu cca 1. roku, ak nepocitam nahravanie. Mam rad vsetky skladby rovnako, pretoze na seba nadvazuju a su sucastou jedneho celku.


 

Ktorá správa zo sveta kultúry a umenia ťa naposledy potešila?

Ze vysiel novy singel Electric Wizard, co som sa dozvedel v tomto rozhovore.


Čo ťa naposledy vytočilo?

Seria 2 netflixovskej adaptacie Sapkowskeho Zaklinaca ktora pripomina ochotnicke divadlo z Medzilaboriec.


Keby si sa mohol narodiť v minulosti, v ktorej dobe a kým by si chcel byť?

Mohlo by byt zaujima zit v dobe bronzovej, alebo v rannom stredoveku a byt objavitel/moreplavec. Ale osobne by ma bavilo pracovat s drevom.


Na ktoré akcie sa v najbližšej dobe chystáte ako kapela a kam sa chystáš ty osobne?

Ako kapela nikde, osobne dufam ze sa mi podari dostat na Beyond the gates festival v Bergene ktory sa uz dvakrat posuval kvoli pandemii.


Najsmutnejšia, najstrašnejšia a najzábavnejšia scéna vo filme, ktorú si vieš vybaviť.

Najzabavnejsia je jednoznacne nahanacka na invalidnom voziku vo filme Leprechaun. Najstrasnejsiu a najsmutnejsiu scenu nemam.


Okomentuj prosim tento vyber skladieb:



Nostalgia. Aj ked sa priznam, ze najradsej mam For all Tid a Stormblast, albumom po nich som uz tolko pozornosti nevenoval.



Velmi vela spomienok. Cradle of Filth som ako mlady adolescent pocuval v jednom kuse. Vyborna atmosfera, aj ked klip poplatny dobe vzniku, aj ked do urcitej miery lepsi ako vacsina BM klipov.



Dobre, tu som sa realne zacal smiat ako aj na klipe, tak aj hudba je ako stary Cradle of Filth objednany z Wishu.

 

Tazkotonazna klasika!



Tu uz mi to pride, ze sa Immortal stali parodiou samych seba.




Moje prve stretnutie z Dissection, milujem tento album.




Moze byt, tento album od Root som svojho casu pocuval rad.



Vyborna hudba, kultova klasika, strasny klip.



Tuto skladbu, aj album od Master's Hammer mam velmi rad. Solidny navrat.



Mne usiel novy singel od Electric Wizard? Doom, klip z Beckovych az Ceckovych 70s horrorov, nahota, doom, intoxikacia. Som z toho nadseny!


Majú sa hudobné žánre a subkultúry miešať alebo je lepšia "žánrová čistota" ?

Nemam nic proti miesaniu zanrov, alebo ked sa kapela snazi o zanrovu cistotu. Problem nastane, ked nejaka subkultura si osvoji cast inej subkulturu. Ako neonacisti napriklad myslienky hnutia Straight edge, ktore ma hard corovy zaklad, pripadne ked ludia z crust hc scneny chcu mat politicky korektny, vsemilujuci black metal.


V akom momente je už lepšie hudobné remeslo zavesiť na klinec a prenechať miesto mladším  ? :)

Ked nahras nieco take ako je posledny album Orkrist. Ako povedal Big East z Wine Fault, je umenie sa na veci vyjebat.
 

Koho ďaľšieho na scéne mám otravovať ?

Wine Fault.

No comments:

Post a Comment