#239 Junkfish / Alternative / Šimon a Šimon / 19-4-2024

  1 Kto si, čo robíš, čo ťa najviac zaujíma práve v týchto dňoch ? Šimon (gitara): Som Šimon, som stredoškolák, baví ma všetko okolo hudby ...

Najčítanejšie za 7 dní

Monday, January 15, 2024

#229 Zgurat Bukat / Avantgarde Black Metal / Vellen / 11-1-2024


 

1 Kto si, čo robíš, čo ťa najviac zaujíma práve v týchto dňoch ?

Já jsem takovej už vlastně starší poustevník Vellen. Je mi 38. Mám už svou rodinu. Tři děti, žena. Rodina, hudba a moje black anti hudba jsou vlastně převážně hlavní body zájmu. Moje celoživotní černé můry v mé hlavě jsou důvodem, že tvorba je můj nejlepší přítel a zaroven ten nejhorší mučitel. Mám těžký ocd. Jsem absoultní samotář hledající krásu v samotném pekle hnusu. Mezi lidma se nepohybuju a to téměř vůbec, krom mé ženy a dětí. V lůnu samoty, třeba hor tam lze dočasně zachytit klid, kterej utlumí démony uvnitř mě,  a ve své tvorbě. Jinak jsem vychodil gympl a pak šel na vysokou, kterou jsem musel ukončit kvůli peklu. Toto je vlastně po letech vůbec moje první komunikace s někym, když nepočítám děti, ženu a psychiatričku. Lidstvo neni dobro.


2 V ktorých kapelách si pôsobil a na čo si hral ?

V žádnejch kapelách jsem nikdy nebyl. Tak jsem se učil na nástroje sám. Ne, že bych to teda pořádně uměl :-):-):-) Ale dost, abych dělal to co chci, především sám pro sebe, mě nikdy nezajímalo co si o tom kdo myslí. Hudba je moje partnerka, spolu s moji ženou, ale hudbu znám déle a taky mě dokáže srát, stejně jako žena to je jasný. Tedy tak hraju na všechno sám a nahrávám to zvlášt. Mám ty nejlevnejší a nejstarší nástroje sice, ale na to abych nasral ostatní a sobě ulevi to stačí :-)



 

3 Aký máš vzťah k svojmu nástroju/aparatúre a myslíš, že využívaš jeho/ich plný potenciál?

Moje nástroje jsou jako moje léky a taky jako moje drogy.


4 Povedz mi niečo o vašej poslednej nahrávke - ako vznikala, kto na nej spolupracoval ?

Poslední album vzniklo z dlouhý etapy životních sraček a temnoty mojí hlavy. Vlastně všechny vznikaj stejně pořád, takže se asi opakuju jako debil :-):-) I když do každýho alba se zamotal příběh. Třeba pamatuju na fucking electric city, kdy jsem po večerech křižoval městem, čuměl na ty blikající lampy světýlka ze všech stran a hned jsem musel začít dělat skladby do kterých dostanu tu posranou elektřinu a tim nemyslím elektrickou kytaru ale kurevskou elektřinu jako fyzikální veličinu. Ještě mnohem dřív jsem v noci uprostřed lesa poslouchal ty zvuky je to já nevim 15let a tu sovu slyšim pořád a já si představoval příběh mrtvolnýho krále lesa Vagunuku, tam jsem nechtěl vůbec vokály ambient bicí kytary atak.


 

5 Čo ťa najviac ovplyvňuje pri tvorbe ?

Nejvíc při tvorbě mě ovlivnuje vlastní mentální stav. Jak moc jsem v temnotě. jakej příběh se rodí. Jak naseru stíny jak se vyseru na lidi.


6 Aké boli tvoje hudobné ambície v časoch ked si začínal a aká je realita ?

Nikdy jsem neměl žádný hudební ambice, nějaka posraná sláva, nebo cokoli z toho mít od někoho jinýho. Vlastně šlo jen o mě. A alba vznikala léta na zpět a šla jen do šuplíku. Až vlastně poměrně nedávno jsem s nima začal vylejzat. Já jsem milovník zvuků i pazvuků. A že jsem je začal pouštět ven, možná abych ty svoje démony vypustil, možná, že už me sere jak vidím, že všechny hudební směry směřující za úspěchem se stávají jedním a tím samým blábolem bez duše at už té černé duše nebo i světlem, to už je fuk, Ta temnota je nakonec slinější. já miluju underground, kde to často začíná a pak v prdeli to končívá. Já poslouchal velkou škálu hudebních žánrů a nakonec všechny se nasměrujou na stejnou zkurvenou cestu těch nablejskanech stejnejch mrdek. At každej poslouchá co chce, mě je to vlastně jedno. Zvuky se zneužívaj k vydělání peněz. Já s hudbou mam temnej rituál a absoultně je mi jedno jestli každej řekne co to je za sračku, ptž to má bejt pořádná sračka, která leze z mojí hlavy a to zní dělá sice tu mou pravdu, ale skutečnou narozdíl od naleštěný lži. A taky chci nasrat, to neni žádnej příjemnej poslech :-) :-) :-)



 

7 Cítiš sa byť súčasťou domácej scény ?

Jinak se naprosto necítím být součastí, žádný scény, tvořím si vlastní, idkybch v ní byl jen já sám. Žádna pravidla, žádnej stereotyp, žádná šablona, žádný postupy, jen čistě špinavá emoce. Možná to chci předat, nezaleží na ostatních pokud něco chceš dělat, dělej to pro sebe. ser na všechny kolem.


8 Máš nostalgiu za nejakým retro žánrom alebo dekádou ?

Ale jinak nostalgii cítím, ke starýmu black metalu, té myšlence kde to začalo, všechno zesrat, všechny nasrat, ty zvuky měli bolet a srát tě víc a víc. Mít chut z toho mlátit hlavou o zed. To nemělo mít žádný pravidlo. jen temnota pryč z duší a těl.


9 Čo je Tvoja osobná hranica, za ktorou nie si ochotný akceptovať interpreta ?

Jinak já akceptuju jakýhokoli interpreta, at si každej dělá co chce, ze svých důvodů, za vlastním cílem, jen na ně seru a oni at serou na mě a je to. To co mě se nelíbí může pomoci jinýmu, a líbit se a to je zas v pořádku.



 

10 Ktorý zvuk (štúdio, album/kapela), artwork (album cover) a videoklip na domácej scéne ťa zaujal najviac ?

A co se týče domací scény tak poslouchám Morbivoda Stíny Plamenů jeho projekty mě pořád baví. Concubia Nocte z SK ten pagan black mě hudebně bavil. Jinak ono toho je dost co poslouchám ty starší bardy no. Třeba Mork to je moje srdcovka, když nemluvim vyloženě o těch průkopnících tý temnoty ty sou mým lékem taky napořád.


11 Hudobný album, kniha, film, seriál, počítačová hra, tetovacie štúdio a pivo ktoré odporúčaš.

A co se týče her tak to, abych nezapomněl já jsem odjakživa závislej na Rpgčkách a v těch světech jsem schopnej se opravdu ztrácet na dlouhé večery. ještě dnes si sebou nosím savy z diabla a moje vymaxovaný postavy pořád nezemřely :-) :-) :-) a miluju horory osvícení každej pátek zkouknu už dlouho dobu. To mi připomnělo zmínit Niklase Kvatrofa toho považuju za hudebního genia a Ennio Morricone na samotném vrcholu.


 

12 Motto/obľúbený citát prípadne odkaz na záver.

A na závěr snad jen, že tu sračku budu dělat do poslední chvíle, protože to je nejlepší pocit, pořádně se vysrat.

==========================================================

Linky:

https://zguratbukat.bandcamp.com/


No comments:

Post a Comment