#119 Tom/EZR Contemplates: Righeira – Vamos a la playa (SP, 1983)

  Righeira – Vamos a la playa (Single, 1983) by Tom/EZR “Vamos a la playa La bomba estalló Las radiaciones tostan Y matizan de azul” Pred It...

Najčítanejšie za 7 dní

Thursday, June 17, 2021

#90/RK#1 Wargame. D-beat z Bratislavy. Odpovedá Dĺžeň (basa, spev).


 

Povedz mi niečo o vašej poslednej nahrávke - kto na nej spolupracoval, ako vznikala, ktorý song máš najradšej a prečo ?

Čaute, volám sa Dĺžeň a hrám na basu vo Wargame. Naša posledná nahrávka je vlastne naša jediná nahrávka, ktorá je zatiaľ iba na youtube, ako náš prvý album. V dohľadnej dobe to vyjde ako splitko s Hellter Skelter z Prahy. Najradšej mám komplet celý album, z toho titulu, že sme na tom makali spoločne, dolaďovali to a výsledok je tu, hehe.


Ktorá správa zo sveta kultúry a umenia ťa naposledy potešila ?

Vodka Amundsen v Lidli za 5,50 korún európskych



 

Co ťa naposledy vytočilo ?

Niekedy sa vytočím aj sám zo seba, no najviac ma dokáže nasrať kokotizmus a úmyselné ignorantstvo.


Keby si sa mohol narodiť v minulosti, v ktorej dobe a kým by si chcel byť ?

V prvom rade by som chcel byť v každej dobe sám sebou ale chcel by som si vyskúšať divoké 90s, mať niečo okolo 20, či už na Slovensku alebo v zahraničí, proste mi príde že vtedy bolo na svete viacej srandy. Možno to je tým, že som sa vtedy narodil, ale z rozprávania od starších mi to tak príde.  





 

Na ktoré akcie sa v najbližšej dobe chystáte ako kapela a kam sa chystáš ty osobne ?

Ako Wargame máme zatiaľ potvrdené dva koncerty, jeden 24.7. 2021 v Kulturáku s Cannabeast a Sperm of Mankind a druhý niekedy v septembri, tiež tu v Bratislave. Ja osobne sa chystám na tie klasiky, víš jako. Samozrejme Obscene Extreme, Ffud fest a potom čo sa podarí a zaujme. Najviac sa ale vždy teším na koncerty kde hrám, či už je to s Wargame alebo inými projektami.


Najsmutnejšia, najstrašnejšia a najzábavnejšia scéna vo filme, ktorú si vieš vybaviť.

Hm, tak jako, ja filmy vôbec nekukám, ale prednedávnom som videl 1917, tak povedzme, že tam boli tie smutné a aj strašné scény. A čo sa týka zábavných scén, tak milujem kreslené seriály, ako keď v South Parku sa v televíznych novinách pýtali týpka, či verí v rebrík do neba a týpek že: “Pak jestli je nebe prdel osmiletýho kluka, a ten řebrík je múj pták, pak ano.”



 

Okomentuj mi prosím nasledujúcich 6 songov - čo na ne hovoríš, ako na teba pôsobia ?


 

Ursut dlhodobo patrí k mojim miláčikom a všeobecne milulem songy v tomto tempe a s týmto groovom. Ursut nikdy neurazí, za mňa 10 body.



 

Ty kokos, toto počujem prvýkrát, ale zaujalo, určite sa na to ešte pozriem.



 

Beton je srdiečko a je sranda počuť srdiečko na heroíne po 20 šlukoch. Baví ma to, je to dobré.



 

Wolfpack a Wolfbrigade milujem, toto by som spoznal aj keby to pustíš odzadu, hehe.



 

Haluz, toto tiež počujem prvýkrát. Čo to je ??? Jáj, vlastne ty sa mňa pýtaš..



 

Samorast je kvalita, na pár akciách som s nimi hral s mojimi inými projektami a vždy poteší ich vidieť.


Kebyže sa rozhodnem robiť ďaľšiu žánrovú kompilačku na MC, bol by si ochotný prispieť songom (alebo songami vlastných kapiel) ?

Jasne samozrejme :)


Koho ďaľšieho na scéne mám otravovať týmito otázkami ?

Hmmm... Narcosa, Rozruch, Hellter Skelter, Dis k47


Odkaz na zaver.

Diky za rozhovor a otázky, ukázanie mi novej muziky a odkaz na záver ?? Robte si čo chcete, no nerobte ľuďom okolo seba život tažším.


 

 

No comments:

Post a Comment