#239 Junkfish / Alternative / Šimon a Šimon / 19-4-2024

  1 Kto si, čo robíš, čo ťa najviac zaujíma práve v týchto dňoch ? Šimon (gitara): Som Šimon, som stredoškolák, baví ma všetko okolo hudby ...

Najčítanejšie za 7 dní

Tuesday, July 6, 2021

#RK3. Hrobár. Čítanie po rannej káve s Lukášom.

Povedz mi niečo o vašej poslednej nahrávke - kto na nej spolupracoval, ako vznikala, ktorý song máš najradšej a prečo ?

Ahoj Tomáš, dlho sme si nepísali, dúfam, že sa Jablkám darí a bude dariť. Naša posledná nahrávka je demo singel Speak Bratislavsky Or Umri. Dodám, že momentálne sme v procese tvorby nového albumu, máme vytvorené kostry 15+ piesní a treba ich ešte doladiť a nahrať. Bavme sa teda o tom jednom songu - vytvorili sme ho klasicky ja a Martin (basa) a je to náš hrobársky pohlad na ludí, ktorí často v hovorovom jazyku používajú anglické vyrazy. Poznáš ich, stretneš ich v kancli, na akcii, často ti chcú refinancovať pôžičku a tak, ved vieš.


 

Ktorá správa zo sveta kultúry a umenia ťa naposledy potešila ?

Kedže ja som človek dobrovoľne ignorujúci kultúru opýtal som sa Martina a on odpovedal, že ho potešilo to, “že slovenskí herci nedostali ani cent, slovom ani cent z plánu obnovy za to svoje pofidérne herecké umenie”.


Čo ťa naposledy vytočilo ?

Ani neviem, ráta sa že ma serie, ze mám mole v byte?


Keby si sa mohol narodiť v minulosti, v ktorej dobe a kým by si chcel byť ?

Ja som spokojný s dobou v ktorej žijem. Ale aby som odpovedal - chcel by som sa narodiť v prvej polovici 15. storočia a padnúť v bitke o Konštantinopol obraňujúc Byzantskú ríšu.



 

Na ktoré akcie sa v najbližšej dobe chystáte ako kapela a kam sa chystáš ty osobne ?

Ako kapela máme momentálne dohodnuté 3x garáže. Poprad, Bánovce nad Bebravou a Bratislava. Dúfam, že sa nám podarí sklbiť osobné a kapelné životy a všetky akcie výjdu. Osobne sa na žiadnu akciu nechystám.


Najsmutnejšia, najstrašnejšia a najzábavnejšia scéna vo filme, ktorú si vieš vybaviť.

Najsmutnejšia - trebárs This Is England - scéna Combo a Milky.
Najstrašnejšia - nepozerám nič strašné, aby som sa potom nebál lesa v noci a tmy.
Najzábavnejšia - trebárs Life Of Brian - scéna Biggus Dickus


Okomentuj mi prosím nasledujúcich 6 songov/klipov - čo na ne hovoríš, ako na teba pôsobia ?


 

Počujem prvý krát. Príjemne sa to počúva, takýto doomovy stoner môžem, dobrý vokál aj práca gitár. Niečim mi to vzdialene pripomína Bathory, čo je plus. Vo voľnom čase si takúto muziku nepustím sám, ale na koncerte si to pozriem a poklepkávam si do rytmu.



 

Repelent SS poznám, hárdkor punk nikdy nesklame.



 

Jig Ai registrujem od čias ked som v Metal Music na pokeci nesmelý zdieľal Slayer. Príjemné počúvanie, riffy ako z archívnej vínnej pivnice. Môže byť.



 

Nový Wilderness? Ešte som nepočúval celé vydanie, ale toto je sranda. Hehe. Ak za tým chalani majú nejaký edgy dôvod ušiel mi. Ale znelo to ako niečo čo by stvoril Varg.


Piesne ako tieto so zo série anabolického heavy metalu. Pri počúvaní ti narastá úroven testosterónu.



Skrillex, na tom som si frčal voľakedy keď to bolo čerstvé. Fist of the year je klasika.


S kým by si šiel rád do splitka, prípadne na akú kompilačku by si sa hecol spraviť úplne nový song?

S kýmkoľvek a na akúkoľvek.


Koho ďaľšieho na scéne mám otravovať ?

Tapýra z Majster Kat. Romana z Catastrofy. Tomáša z Betonu.


 


Odkaz na leto.

Neopúšťajte sa, pite veľa vody, majte úctu k staršim, zavolajte rodičom a starým rodičom ako sa majú, schudnite ak je treba, prečitajte si nejaku dobrú knihu a Nebuďte ustarostení o zajtrajšok, lebo zajtrajšok sa o seba postará. Každý deň má dosť vlastného trápenia.
 

No comments:

Post a Comment