#121 Lord Belial Reviews: Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024)

  Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024) by Lord Belial     „Sluníčko už dávno vstalo, mně však stále nedá spát, Všechno to, co už se stalo...

Najčítanejšie za 7 dní

Wednesday, September 1, 2021

RK#09 Čítanie po rannej káve s Jendom (FAÜST).

Povedz mi niečo o vašej poslednej nahrávke - kto na nej spolupracoval, ako vznikala, ktorý song máš najradšej a prečo?

Naše poslední vydaná nahrávka je živák, kterej jsme nahráli v září minulýho roku na Sedmičce v Praze, když jsme hráli ještě v triu (Kryštof – kytara/vokál, Já – basa/backing, Honza – bicí).  Nahrávka se mi líbí jako celek, kterej zachycuje energii tý sestavy, takže úplně oblíbenej song tu nemám.

Od tý doby se k nám připojil Teo z Acid Force, kterej s náma teď (v srpnu) nahrál nový album. To se nahrávalo v jihočeským Hellsoundu u Honzy Kapáka. Samotný písničky vznikaly v časovým rozmezí jednoho roku až jednoho tejdne do nahrávání. Některý texty se dělaly až ve studiu, za což jsem zpětně rád, protože někdy má člověk pod tlakem mnohem lepší nápady, než když má před sebou moře času. Nejradši tam mám právě Teův song Jungle Mangled, kterej je o tygrech lidožroutech.


 

Ktorá správa zo sveta kultúry a umenia ťa naposledy potešila?

Potěšilo mě vydání Akiry v češtině a uspořádání OEF v menší, ale nadmíru povedené verzi. Ještě jsem měl velkou radost z online verze Festivalu Otrlého diváka.


Čo ťa naposledy vytočilo?

Co 10 minut to nová odpověď. Aktuálně, byť to zní vzhledem k dění ve světě dost dětinsky (situace v Afghánistánu, obří státní dluh v ČR, stále drzější vystupování totalitní Číny…), mě fakt nasral obal novýho alba Iron Maiden. Ošklivej digitalizovanej Eddie s katanou na ošklivym černym pozadí. Je mi jasný, že pánové už dávno nemusej nikomu nic dokazovat, ale todle je umělecká abominace a vágnost.


Keby si sa mohol narodiť v minulosti, v ktorej dobe a kým by si chcel byť?

Upřímně sem docela spokojenej tady a teď, ale jinak bych volil Západní Německo a práci bedňáka u Motörhead.
 


 

Na ktoré akcie sa v najbližšej dobe chystáte ako kapela a kam sa chystáš ty osobne? 

Kapelně se chystáme na Kafest, kterej proběhne 11.9. v Praze. Pokud máš rád thrash metal, tak tam nesmíš chybět. Ve stejnej den bude super akce ve slavonickym Barakosu.
Jelikož pochybuju, že vyjde koncert Voivod a Vio-Lence, tak se chystám na křest nový desky Vole, což je myslim 20.10. A 6.11. na rozloučení s kladenskym klubem Auto Dafé.


Najsmutnejšia, najstrašnejšia a najzábavnejšia scéna vo filme, ktorú si vieš vybaviť.

Nejsmutnější: Asi konec filmu Děti ze stanice Leningradská.

Nejstrašnější: Škvaření sádla z živýho prasete v Traces of Death.

Nejzábavnější: Scéna bejvalýho lepráka ze Života Briana.


Okomentuj mi prosím nasledujúcich 6 songov/klipov - čo ťa pri nich ako prvé napadne ?


  

Amenra mi poslechově pár let úspěšně unikala a teď zjišťuju, že docela zbytečně. Pomalost doprovázená překvapivě jemným jazykem. Hádám, že to je holandština.



 

Skvělý! Mám obě předchozí desky a na tudle se těším ze všech desek letošního roku nejvíc. Oba zveřejněný singly si pouštím docela často a bavěj mě, jak po hudební tak po textový stránce.



 

Lingua Ignota má nejen zajímavý umělecký jméno, ale i hlas. Umí zpívat? Určitě! Byl to příjemnej poslech? Ano! Pustil bych si celý album? Ano Vydržel bych ho? Moje tělo je stavěný na Carcass, takže nevim nevim.



Zatím se ze slovenskýho socka rapu znal jen Edova syna. Nejvíc cenim ten punkovej vokál. Samotnej klip je olrajt, respektive přesně to co bych od žánru očekával.



 

Fakt bych chtěl, aby mě to bavilo, ale nenadělám nic. Z ňákýho důvodu mi to nesedí, ikdyž je to správně špinavý. Nahrávku si nekupím, ale myslím, že naživo by mě to bavilo.



 

Po dlouhý době mě baví něco od Perturbatoru, asi to bude přidáním zpěvu. S timdle projektem sem měl vždycky problém, že po 10 minutách mě začal hrozně nudit. Možná je to tím, že jsem jako posluchač nechán na pospas své vlastní představivosti, která není schopna pojmout tak dlouhé album. Prostě mi k tomu chybí video.


S kým by si šiel rád do splitka, máš nejaký netradičný žáner/kapelu ktorej cover-verziu by si rád spravil ?


Na splitko bych ihned bral Voivod nebo Napalm Death. Co se coverů týče tak jsme s Faüstem nahráli song od Pentagram akorát tak o 100 bpm rychleji. Z těch netradičních věcí teď v hlavě nic nemám.


Koho ďaľšieho na scéne mám otravovať ?

Duo Děda a Myšinka jsou dost zajímavý chlapíci. Pokud máš dostatek trpělivosti tak zkus Oskara z Interpunkce nebo Radka z Decultivate.


Ktorú vakcínu odporúčaš?

To bych nechal na vědcích, asi tu po který musíš nejkratší čas střízlivět.

No comments:

Post a Comment