#122 Flork Reviews: Samsara - Charon's Lullaby (2024)

  Samsara - Charon's Lullaby By Flork Emerging from the remnants of the Black Death Metal band MORS OMNIA SOLVIT in 2009 (which is a la...

Najčítanejšie za 7 dní

Monday, November 20, 2023

RK#34 Čítanie po rannej káve so Slavery / Crust Punk / 16-Nov-2023

 


1. Ako vznikal a o čom hovorí song "Prázdnota koloběhu"?

PRÁZDNOTA KOLOBĚHU? To je celkem jednoduché,  o tom, že lidi se rodí a rodí a hned zapadají do vyjetých  kolejí, připravený systémem a žijí své falešné životy. Až na vyjímky mají své místo určené. A pak umírají pod tíhou drtícího kolečka systému.


2. 7"SP split s Cimiterium, ktorý práve vydávate - ako došlo k spolupráci, kto oslovil koho ?

Náš bývalý basák jim chtěl dělat koncert, pak z toho sešlo, protože dostal od nás "padáka", na konec se koncertu ujal Marek Dočekal, tímto mu díky! Tuším, že psali kytaristovi, jestli bychom s nimi neudělali split a my jsme pro každou srandu. Navíc jsme všichni propojeni přes sítě a věděli jsme co od sebe hudebně očekávat. Jen škoda, že se splitko nestihlo vydat při jejich turné.


3. Ako si spokojný s výsledkom a čo chystáte ďalej?

No nahrávku jsme potřebovali nahrát co nejdřív a zrovna jsme měli rozpracovanou Prázdnotu, tak jsme ji sešili horkou nití. Pak nastalo peklo v hledání kdo by to nahrál, samozřejmě nikdo nemohl. Na konec jsem ukecal starého dobrého Pekla (SEBESTŘET, PRODAVAČ), který měl čas asi dvě hodiny. Nahráli jsme to ve zkušebně asi za hoďku a půl a vokál  týden po, taky to dopadlo hrozně. Pak se zjevil Otyn (DAVOS), který nám dělal master a celé to zachránil.

V dubnu se chystáme do studia, tak uvidíme co stihneme. Buď to bude 7" nebo 12", hehe!

Jo a máme ještě domluvený split s DISHONOR z Řecka, tudíž máme před sebou perný rok.


4. Pri počúvaní "Prázdnota koloběhu" a pozeraní sa na vaše logo mi ako maniakovi do albumov South of Heaven a Seasons in the Abyss prichádza na um otázka - do akej miery je kapela inšpirovaná Slayerom? Čo sú vaše ďaľšie inšpirácie ?

Těžko povedať, všichni máme Slayer rádi, nevím zda jsme jimi zrovna ovlivněni. Tak obecně máme rádi starý dobrý špinavý crust a stench core. Asi  se mi nechce psát názvy kapel, však všichni víte, či? Za mě jednoznačně DEVIATED INSTINCT a začátky BOLT THROWER!


 

5. Ako by ste charakterizovali váš štýl, kto sú jeho priekopníci a nová krv v Čechách a na Slovensku?

Hráme STENCH CRUST!!!!!

Určitě GUIDED CRADLE, MASS GENOCIDE PROCES A EVIDENCE SMRTI! Nová krev? Teď to docela dobře rozjeli kámoši z Brniska, LIFE DISAPPOITMENT, celkem solidní stench crust!


6. Keby si sa mohol narodiť v minulosti, v ktorej dobe a kým by si chcel byť?

Vždycky mě imponoval starověký Řím ,tudíž v této době. Samozřejmě narozen do patricijského rodu, to znamená do toho nejvlivnějšího a nejmocnějšího. Celkem paradox, když hraji ve Slavery, co?


7. Čo ťa naposledy nasralo?

Lidi ze scény kázající jak by měl člověk žít, co podporovat a myslet si, jiný názor je pro ně nepřípustný a většinou souhlasející s vladou. Tohle je na dlouho a nechci se tu rozčilovat. Pojďme raději dál


8. Posledný videoklip, album alebo song, ktorý si si točil nonstop dokola ?

Jelikož jsem naprosto propadl lesu a sršáteckému trampingu, tak je to takový sestříhaný klip k písni PROKLETÁ VŮNĚ HOR od Wabiho Ryvoly. Pouštím když mě v týdnu lidi serou a to je skoro každý den.



9. Filmová tvorba - naj horror, komédia a niečo pri čom si poplačem ?

Tak zcela jasně vítězí  seriál Doktorka Quinnová, tam najdeš prostě všechny žánry. Viděl jsem všechny díly třikrát! Jo a ještě mě strašně bavil válečný film 1917, za mě skvěle natočený!!!


10. Krátke (alebo aj dlhé) komentáre k nasl. hudobnej produkcii (linky dole):


repelent SS ….moc mě tyhle hipsta hácečka nebaví! Ale super text!


FYASCO : KLIP vtipný, jinak nuda!


SLOBODKA , YES! Milujem!!§


SLAYERRRR je kult!!!!


Turnstile …..kokotina!


ABSENT IN BODY......celkem fajn!


E.N.T.........puberta a stále kult!!!


DRILLER KILLER.......srdcovka!


PESTILENCE …...MASTERPICE!



THE DAMNED......toto období kapel, mě nějak nenadchlo, ale asi nejvíc můžu právě The Damned.


11. Vyraďovačka - koho/čo si vyberáš ako spoločnosť/médium na pustý ostrov a prečo ?

Sex Pistols alebo Dead Kennedys?

Dead Kennedys ...protože jsem měl Pistole vždy za pozéry.

Venom alebo Motörhead?

Těžká otázka, ale spíš Motorhead pro pohodu na opuštěném ostrově.

Vinyl alebo kazeta ?

Vinyl!!!! Protože tenhle nosič je nejlepší a nejkrásnější a má nejlepší zvuk!!

GBH alebo Discharge?

Discharge, protože Hear Nothing See Nothing Say Nothing

Číro alebo mulet?

ČÍRO , nesnáším mulet a jejich vzestup v této době!

Pivo alebo víno ?

PIVO, milujem vše kolem pivní kutůry a hlavně craftové scény!

Láďa Křížek alebo Kuly ?

Láďa, páč je to rodák z mého rodného města!


12. Máš nostalgiu za nejakým retro žánrom alebo dekádou ?

Kámo, žádnou nostalgii nemám!


13. Majú sa hudobné žánre a subkultúry miešať alebo je lepšia "žánrová čistota" ?

Za mě určitě ne, i když to zní mnohdy fajn, teď mluvím o žánrech. Za mě  jednoznačně žánrová čistota. A subkultúry už vůbec ne, já jsem v tomhle hovado, prostě.


14. V akom momente je už lepšie hudobné remeslo zavesiť na klinec a prenechať miesto mladším  ?

To vůbec netuším, myslím si, když tě to baví, děláš to dobře a nic a nikdo tě v tom nebrání, tak proč přestávat.

No comments:

Post a Comment