#121 Lord Belial Reviews: Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024)

  Hecatonchair - Nightmare Utopia (2024) by Lord Belial     „Sluníčko už dávno vstalo, mně však stále nedá spát, Všechno to, co už se stalo...

Najčítanejšie za 7 dní

Wednesday, December 30, 2020

2020: Domáce videoklipy, ktoré odporúča SK UG scéna (výber).

Som dieťa 80's, vyrastal som na MTV klipoch, ktoré sused vekslák predával na kazetách VHS, a ktoré som lačne hltal spolu s reklamami na pracie prášky. Neskôr v ranných 90's som už videoklipy pozeral (a nahrával) z nášho vlastného satelitu. Ostalo mi to doteraz - videoklipy jednoducho môžem. V tomto blogu som vypichol zopár domácich klipov, ktoré odporúča domáca UG scéna v roku 2020.

 

#1. Fyasco - Tina Tarner a Stejdejdžák

Dva najviac odporúčané klipy (thrash metalisti, crusteri a disbeatnici).

 
 

 

#2. Catastrofy - Krik a beznádej a Ja som spokojný

Klipy Catastrofy dostali hlasy od alternatívcov, punkerov a doom metalistov.



 

#3. The Wilderness - Čo s tým hnevom a Fvck_Kvlt - Tiktok

Hlasy od HC, trap, thrash metalistov dostali tieto dva klipy.



 
#4+ Ostatné SK videoklipy, ktoré odporúčali jednotlivci naprieč rôznymi žánrami.

 

 
 

 










No comments:

Post a Comment